Kivijalka

Kuoleeko kivijalkakauppa verkkokauppojen vallatessa alaa? Digitalisoituvassa maailmassa on tilaa molemmille, kivijalkakin muuttuu yhä enemmän digitaaliseksi.

“Kivijalkamyymälöissä digitaalisuus näkyy siinä, että kuluttajat hakevat yhä kasvavissa määrin tuotteista tietoja verkosta ennen kauppaan tuloa. Tuotteiden ominaisuudet kiinnostavat kuluttajia, jotka haluavat tietää entistä tarkemmin, mitä he ovat hakemassa.” (Talouselämä 2/2018)

Brick&Mortar | Kivijalka osiosta Visual Merchandising | Visuaalinen markkinointi Pinterest taulusta löydät hyviä artikkeleita ja ideoita.

Jos visuaalinen markkinointi (visual merchandising) on käsitteenä vieras, tsekkaa täältä mistä on kysymys!

TallennaTallenna

TallennaTallenna

TallennaTallenna

TallennaTallenna

TallennaTallenna

TallennaTallenna